Nog een keer naar Cartagena.

Spanje, Cartagena

Nou.... dat hadden we gedroomd dus.
We hebben een half uurtje gewacht, niks geen bus.
Tjeun ik blijf tot 10:00 uur, daarna ga ik weg en wat anders doen.
Fietsen naar Mazarrón ofzo, maar ik ga niet op een bus wachten die misschien niet komt.

Dus tijd om even de reacties op de blog te lezen.
Nou lieve volgers, wat een heerlijke reacties, hebben jullie al gegeven.
Ik vind dat prachtige geschenken.
We zijn toch herinneringen aan het maken?!
Kom later maar in mijn boeken kijken, je zal er ook van genieten hoe iedereen op zijn eigen manier reageerd.

Nadat Bert wat administratie had gedaan, hebben we besloten de bus van 12:40 uur te nemen en dan 18:40 uur weer terug.

Het was weer een fijne middag in een stad met zó veel tegenstellingen.
Historisch-futuristisch oftewel
Oud-nieuw
Mooi-lelijk
Afgebroken-hersteld.
Ze zijn de stad aan het renoveren, waarbij ze de oude gevels laten staan en er nieuwe appartementen achter bouwen.

Nou Marella, wij hebben ook de archeologische opgravingen bezocht hoor, het oude amfitheater uit de 1e eeuw v. Chr.
Best een klim, wel zeker de moeite waard.

Ik hoop dat jij weer snel hersteld bent van je knieoperatie.

Alles bij elkaar waren het toch zo'n 12 km.
Morgen ga ik niet meer zó ver lopen.😅

Mooie reportage weer. Indrukwekkend ook. Alles zo schoon en geordend.

Nelly 2024-03-20 11:59:36

Wat gezellig dat jullie Elly en Arnold op kruishoogte hebben ontmoet. Lekker fietsen met je strandstoel aan je bagagedrager gebonden. Leuk hoor. Geniet maar van het mooie Spanje.

Nelly 2024-03-20 20:07:11

Wat een prachtige stad met echt mooie gebouwen. Wel mooi dat ze de gevels laten staan en daarachter nieuw bouwen.

Dora 2024-03-20 20:53:42

Ik denk, als jij wist wat achter jou te zien was, dat je direct was opgestapt, of niet! Haha. Ga door met beleven. Ik geniet er in ieder geval van. Liefs

Nelly 2024-03-20 23:53:22

Wat een schitterende gebouwen, je kijkt daar je ogen uit. Zeker op een terrasje, neem aan Charlotte dat je niet omgekeken hebt, want dat is ooit eens slecht afgelopen met een vrouw. Zij veranderde in een zoutpilaar als je in de bijbel geloofd, heb jij weer geluk gehad dus.😂.

Truus T 2024-03-21 11:02:37

Gelukkig kan jij altijd naar Bert kijken bij het eten...😂😂😂😂😂