Het vervolg.

Frankrijk, Le Portel

Ja, dus we hebben gevraagd om een plekje met nog meer uitzicht.
Dat plekje hebben we gekregen.
Ik lach alleen maar van oor tot oor, zo blij ben ik.

*Prachtig uitzicht.
*We zien 's morgens (als we toevallig wakker zijn๐Ÿ˜…) vanuit bed, rond 6:00 uur de zon opkomen en 's avonds rond 22:00 weer in zee zakken.
*Vooral ook in de ochtend als de zon erop staat, de Engelse witte krijtkust.
We kunnen Aad en Vanessa bijna zien.๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜…
*De oceaanschepen, wel ver weg hoor.
*Elke 6 uur eb of vloed.
*De hele dag langs de klif waar we op staan, voorbij zwevende meeuwen, soms honderden tegelijk, dan zijn ze heel stil, prachtig.
Ik ga uitzoeken waar ze vandaan komen.
*Mosselzoekers op het strand.
*Bij de badgasten in zee staan er altijd 3 of 4 gasten in gele pakken, met een lifeline, om de boel in de gaten te houden.
*Dat kustwandelpad hier 2 meter vandaan, is een pittig harteklopstukje klimmen, dalen en grote stappen.
Er lopen en rennen mensen van alle leeftijden, met en zonder stokken, hijgend en puffend (wij ook hoor๐Ÿ˜‚) maar sommigen ook als hindes prachtig trimmend over dit pad.
*De verrekijker maakt overuren.
*Ook nog's de 4e etappe van de Tour de France, die op verrekijkerafstand voorbij vliegt.
*Snap je dat ik hier niet weg wil?!

We hebben voor de 3e keer bijgeboekt, tot zondag de 10e.

Schitterend uitzicht zeg . Grandioos . Ik zal de meeuwen hier door geven hoe mooi het is in Le Portel. Zijn wij ze kwijt ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Geniet lekker verder . Groetjes van ons ๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹

Dora 2022-07-05 20:15:09

Oooowwww....ik moet er ook echt nog 'es heen, zoon mooi. Met slecht weer lijkt het me erg open maar nu met dat mooie weer is het adembenemend. Bofkontjes! Lekker hoor! Liefs XX