Feestelijk het ruime sop kiezen

Nederland, Amsterdam

Na het gezellige en zeer geslaagde feest van Martien zijn wij om een uur of 2300 richting het nieuwe meer gegaan. Ronald had de boot overdag al vanaf de Westeinder Plassen naar de brug bij de A10 gevaren. Samen met Nelleke toen nog een uurtje een wijntje gedronken en tegen alle verwachtingen in ging rond half twee dan de brug open. Dit ging allemaal zeer goed en binnen een uurtje waren we al op de Houtmankade. Onderweg kwamen er nog wel een aantal partyboten langs. Sommige met totaal uitgevloerde feestgangers en andere met nog steeds dansende en feestende jongeren. Op de heenreis had pap ook nog een boot gezien met een dame van over de 70 die flink aan het feesten was. Zal het Lenie (van de film living it up) geweest zijn?

Wij vonden het ook een heel gezellig feest en gelukkig waren jullie nog op tijd voor de bruggentocht. Het was dus niet zo'n rustig tochtje vannacht met al die overgebleven feestgangers, maar het is toch goed gegaan. Het begin van de tocht is gemaakt.