Nu we er toch zijn

Australië, Sydney

Duidelijk een geval van "van de nood een deugd maken". We hebben de trein gepakt naar circulair quay en zitten nu in de bar van het opera house met zicht op de haven en brug van Sydney. Geen verkeerde break in ons reisschema ;-)

p.s. Het opera house is in het echt niet zo heel wit, maar eerder gelig.

Er wordt wel tot de laatste minuut genoten. Toch wel leuker dan op een vliegveld zitten hangen. Nu op naar het lange eind vliegen.

MenM 2014-05-07 12:42:56

Jullie hebben een enorme gave vakantie gehad waar iedereen jaloers op kan zijn. Nu nog een veilige terugreis en dan nog heel lang nagenieten in Amsterdam Groetjes van ons en tot ziens, goede vlucht! O.J. en T.W.

WiesJ 2014-05-07 13:33:22

En nu weer terug naar ons kikkerlandje:). Wat was het genieten de afgelopen weken van jullie verslagen en de indrukwekkende, prachtige, gezellige foto's. Een goede thuisreis en tot snel. Ron, het "kantoor" wacht op je .....

mary 2014-05-08 07:39:29

Dat laatste doet de deur dicht. Even naar het Opera House als je toch in de buurt bent. Hoe blase kun je worden. Maar serieus, ik wens jullie een behouden thuisreis en sterkte met het afkicken. Tot heel gauw (hoop ik). groeten diny