Zon, zee en strand

Thailand, Koh Tao

Vandaag de hele dag aan het strand gelegen en weer veel gesnorkeld. Een beetje ge-experimenteert met de onderwatercamera omdat de foto's toch nog niet zo scherp waren. Erg lastig met de verlichting die soms heel fel en dan weer eens slecht is. Toch wel wat leuke foto's kunnen maken. Speciaal voor Nelleke een foto van een super grote metusie :-). En ook een foto van een paar duikers die ik tegenkwam (toevallig Sara!).
's Avonds zijn we in het stadje wat gaan eten en Luc heeft wat zitten gamen en ik ben aan mijn boek (Mankell) begonnen. Erg leuk en toepasselijk verhaal :-)

Metusie makes my day!

Nelleke 2011-02-16 08:15:32

Dit klinkt als een echte heerlijke vakantiedag. Genietend van het strand en het moois onderwater, lekker eten en wat lezen. Wat wil je nog meer.

MenM 2011-02-16 10:34:47

Metusie zegt mij niets. Is dat die geweldige vis op de eerste foto? Mooi is ie, metusie of niet. En die duikers, wel stoer hoor. Maar bij Mankell ben ik weer helemaal bij de les. Als ik daaraan zou beginnen zou er van duiken niets terecht komen. Goede keus! fantastische vakantielectuur. Geniet ze nog samen. Diny

diny 2011-02-16 10:36:18

Helaas de metusie zie je op de middelste foto. Vroeger hadden we veel corydoras in het aquarium. Van die gezellige bodemvisjes, vandaar.

Ron 2011-02-16 12:40:12

En omdat er eentje stokoud werd, noemde ik 'm Metusalem.