Terug in het kikkerland

Nederland, Amsterdam

We zijn weer terug. Vreselijke last van heimwee naar Spanje door alle regen en kou... Wel weer erg fijn om lekker Nederlands te kunnen praten en in ons eigen huisje te zijn. Nelleke heeft haar laarzen al aangehad om lekker in de tuin te snuffelen. De vlucht gisternacht was erg mooi. Hele heldere lucht in Spanje en Nederland zodat we alle lampjes goed konden zien. Vanmorgen hebben we natuurlijk meteen met een frikandelrol ontbeten!

Welkom terug. Een beetje heimwee hoort er bij. De overgang van weer zal wel ontzettend zijn. Onnodig om te zeggen dat ik het heerlijk gevonden zou hebben. Maar ja, ieder het zijne. Bij mij zijn ze de hele week in de tuin aan het snuffelen geweest. Hij heeft nl. een face-lift gehad. Vier dagen mensen over de vloer en dan in de stromende regen doorwerken. Word je ook niet vrolijk van. En wonder boven wonder is hij heel mooi geworden. De rekening ook. Ron en Nelleke, ga weer met goede moed aan de slag (een beetje ouderlijke raad moet ik natuurlijk geven nu M en M knarsetandend als eerste niet kunnen reageren). Alles went, moet je maar denken. td

Diny 2010-09-12 19:00:32

het is inderdaad weer even wennen met dat rotweer hier, ik zal mijn reis ook eens in het kort pindatten ;)

Sanne 2010-09-13 17:48:36

En als mosterd na de maaltijd ook nog een berichtje van de net van hun vakantie teruggekeerde MenM. Jullie hebben het in ieder geval weer goed gehad op jullie vakantie en je weet meteen dat je weer in Nederland bent met regen en zonneschijn zo ongeveer tegelijk. Ik ben straks kletsnat geworeden toen er ineens een bui viel en de zon ondertussen maar bleef schijnen. Och, jullie wennen er ook wel weer aan.