Port Ligat

Spanje, port ligat

We gaan naar Port Ligat om het Dali kasteel te bekijken en hopelijk te snorkelen in het natuurgebied daar in de buurt: Cap de Creus.

Edit: Foto's toegevoegd!

De wereld onder de waterspiegel is altijd iets bijzonders. Wij verwachten daar mooie foto's van als dat mogelijk is.

MenM 2010-08-28 13:07:23

Vergeet niet de kajakken! Dat kan toch ook met snorkelen gecombineerd worden, niet waar... ?

ingron 2010-08-28 21:59:17

Zo, eindelijk. Ik heb eerst op mijn gemak alles gelezen en gekeken. Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Allereerst de bruiloft!!! Die moet geweldig geweest zijn in die streek en dat kerkje. Ik was er zowaar ontroerd van. En daarna de belevenissen tijdens je vakantie. Het maakt zo niet uit dat je naar eenzelfde adres gaat. Het lijkt me een vakantie al vakantie. Ik zou zeggen volhouden zo. O ja en voor ik het vergeet: niet zeuren over dat pak van Ron, dat doet hij gewoon de volgende familiefeesten aan, dan kan iedereen het bewonderen. Ron en Nelleke, blijf nog maar zo lang mogelijk genieten. td (je ziet het: ik kan mijn eigen naam al niet meer schrijven, maar ik kon niet meer terug naar boven. jammer dan.)

Dinh 2010-08-31 21:55:12

Erg mooi die bootjes!

Guus 2010-09-04 11:18:03

de onderwaterwereld is fantastisch, ik heb dit jaar zowel foto's als een filmpje van mijn duiktrips!