We zijn er klaar voor

Nederland, Nederland

Morgen is het dan zover. We vertrekken naar Spanje, jeuj! We hebben er ongelofelijk veel zin in. Uiteraard gaan we onze reis ook via Pindat bijhouden, maar ondertussen moet ik natuurlijk ook afkicken van mijn computer verslaving. Waarschijnlijk duiken we dus niet te vaak de internetcafé's in.
Woensdag starten we meteen met onze windsurf lessen bij Xavier. Het zal ons benieuwen hoe dat is. Verder hebben we ook nog een hotel geboekt zodat we de laatste dag in Barcelona door kunnen brengen. We overnachten daar dan zodat we 's middags op ons gemakje naar het vliegtuig kunnen gaan.

Alvast een hele goede reis. Ik mag niet zeuren, maar een foto van jullie op, aan of zo ongeveer onder een surfplank zou toch wel heel leuk zijn. Maar zonder gekheid: ik hop dat je het weer mee hebt zodat je ook echt een beetje kunt leren surfen: dus niet te weinig en niet te veel wind. Daar ben je nu eenmaal van afhankelijk, maar echte zeilers weten daar natuurlijk door ervaring alles van. Geniet ze

MenM 2009-08-16 21:22:20

Windsurfen is best zwaar werk, vooral als je zeiltje plat gaat. We waren er zaterdag jl. getuige van tijdens een leuke zeiltocht op de Westeinder met de boot van je ouders. Ik heb er ooit ook eens aan willen beginnen, maar nu niet meer ook al heb ik er nu alle tijd voor. Toch veel plezier daar in Spanje. Ook onze groeten aan Nelleke.

Rob F. 2009-08-16 22:46:58

Ook weer niet te veel afkicken hè Ron ;-) Heel veel plezier!