Chillen in Colera

Spanje, Colera

Op weg naar Cap de Ras, een stukje kust dat ons leuk leek om te snorkelen, leek het alsof heel Spanje én Frankrijk waren uitgelopen (nouja, uitgereden) voor een dagje strand. O-ve-ral stonden auto's op de vluchtstrook, in de berm, op opritten van huizen, echt niet normaal meer. we zijn dus maar doorgereden tot we een fatsoenlijke parkeerplek tegenkwamen en zodoende werd het Colera. Het stadje zelf had, behalve de naam, niet echt iets te bieden en het strand was vrij kiezelachtig. Toch hebben we een leuke, relaxte middag gehad. We hebben wat gesnorkeld (al was het, jawel, wat koud), geoefend met de onderwatercamera en Nelleke heeft nog een berg beklommen. Op de rurale terugweg - of te wel: we reden verkeerd - kwamen we een prachtige vijgenboom tegen, waar we van flink hebben geplukt en gesmikkeld.

Het leek dus een beetje op de afrit in Delft bij de Ikea op koopzondag. Niet echt geweldig, maar aan de foto's te zien heb je toch nog een fraaiekustlijn te zien gekregen.