Zee, zeilen, strand

Spanje, Roses

We vertrokken op goed geluk richting haven om te kijken of de vissers aankwamen. Eenmaal in de haven, stonden er tientallen zeilbootjes opgetuigd: er was een Laser-wedstrijd gaande. Dat vonden we natuurlijk wel interessant en dus hebben we aan de waterkant gezeten om het schouwspel gade te slaan. Er stond een keiharde wind en de een na de ander sloeg dan ook om. Spectaculair was het in elk geval.
Na de lunch gingen we weer richting zee. We hebben op het strand gelegen en beachball (jawel) gespeeld. Was lekker om even af te koelen. Jammer van de keiharde aerobics-muziek...

Titel suggestie bij foto 2: Nelleke overpeinst een kopje espresso.

Guus 2009-08-30 19:57:08

Jawel, M en M op fietstocht met familie, dus die kunnen even niet reageren. Zo de verhalen te lezen en de foto's te zien vermaken jullie je uitstekend. Jullie doen alles wat toeristen horen te doen. Geweldig! En de foto's zijn erg leuk. En zo te zien overpeinst Ron ook wel wat, alleen zie ik niet wat. Veel plezier maar weer verder en tot ziens. Groet td

Diny 2009-08-30 20:57:33

Tjah, terug van onze fietstocht vraag ik me toch ook af waarom jullie zo serieus rond zitten te kijken: de verbrande boot misschien of een verloren potje beachvolleybal.