Vissen zonder moeite

Portugal, Lissabon

Vanochtend met veel pijn en moeite afscheid genomen van de molen. Wat hadden wij een mooi plek je en wat was het met veel zorg en liefde onderhouden!
Omdat onze vlucht pas 's avonds vertrok, hadden we nog wel tijd voor een laatste uitje. We gingen naar het terrein van expo 98 waar zich het oceanium bevindt. Er was een leuke tijdelijke afdeling over schildpadden. De schildpadden die als bijvang waren gevangen werden nu tijdelijk in het aquarium ondergebracht. Heel gaaf om te zien! De rest van het aquarium was ook imposant. In het midden een grote bak met roggen, haaien, maanvis, tonijn enz. enz. die je vanaf twee niveaus kon bekijken. Daar omheen kleinere bassins met pingu?ns, otters, papegaaiduikers en tropische vissen. Een hele mooie afsluiting van een heerlijke vakantie.

Zo te zien heinwee naar een aquarium. Wel een mooie afsluiting van een goede vakantie. Martien

MenM 2012-09-18 08:48:02

Otters altijd goed! Die 8e foto is ook erg geinig trouwens!