Vertrek naar Thailand

Thailand, Bangkok

Het is gelukt om de vakantie om te boeken! We gaan nu naar Thailand. We vertrekken (vanwege de ticket prijzen) woensdag avond al. Op de heenreis vliegen we via Bangkok, daar stappen we over op het vliegtuig naar Koh Samui. Omdat het 6 uur later is in Thailand, en het bij elkaar zo'n 13 uur vliegen is komen we pas de volgende dag in Thailand, op Koh Samui aan.

Update

Na nog even samen met Nelleke gegeten te hebben zijn we saampjes met de trein naar Schiphol gegaan. Daar hebben we Luc en Kick ontmoet en zijn samen naar de check-in gegaan. Luc en ik kozen uiteraard de verkeerde rij en moesten lang wachten ;p. Vonden we niet zo erg want de vakantie was eindelijk begonnen! Na van Nelleke afscheid genomen te hebben :-( zijn we achter de douane nog snel even langs de BK gegaan (Luc had nog geen tijd gehad om avond te eten). Toen naar de Gate, waar we nog een tijdje moesten wachten. Het vliegtuig was erg relaxed met iedereen eigen TFT waarop we zelf films konden kiezen. De vlucht ging goed.

Daarna moesten we 5 uur op Bangkok wachten. Dat was erg saai, en we waren inmiddels ook erg moe geworden. Luc had een beetje geslapen in het vliegtuig maar ik helemaal niet.