Knallen over het water

Spanje, Roses

Vanochtend mochten we mee met Jocques op zijn nieuwe motorbootje. Het was een flink gescheur over de zee, wel iets anders dan het zeilen dat we gewend zijn. Toch was het erg leuk, omdat je de kust van een hele andere kant ziet en overal leuke (potentiële snorkel)plekjes ontdekt.
In de middag was het weer surftijd. De klas bestond vandaag uit Ron en Nelleke, dus dat was nogal luxe. We zijn een uur lang tegen de wind in gezeild, onder begeleiding van de instructeur. We zijn nog nooit zo ver uit de kust gegaan. Uiteindelijk kwamen we ter hoogte van het fort uit. Er waren een hoop golven en vissersboten, wat het wel lastig maakte, maar we hebben een heerlijke tocht gemaakt. Toen we weer terug waren bij het strand hebben we nog even geklooid met een 8-m2-zeil. Wel een beetje aan de zware kant...

Jullie zijn zo langzamerhand wel echte watersporters, zeilen, surfen, snorkelen en nu weer mee met een motorboot. Het is wel handig zo'n prive instructeur. Zo te lezen geeft dat nieuwe mogelijkheden. Tjah, het zal nooit mijn hobby worden...

MenM 2011-08-29 22:49:15

Hallo Ron en Nelleke, Eindelijk dan wat verhalen op pindat. Erg leuk en wat een mooie onderwaterfoto's. Ik zie dat het weer ook erg wisselvallig is, net zoals toen wij er waren. Heerlijk dat jullie nu meer ruimte krijgen om te surfen. Alles komt zo bekend voor en dat is zo leuk en we krijgen zin om er weer naar toe te gaan. Leuke tekst bij de schildpadden. Nog heel veel plezier en mooie tripjes. Liefs en ik kijk uit naar het volgende verhaal en foto's.