De grote terugreis

Singapore, Singapore Airport Changi

Het minst leuke van vakantie... de dag dat je terug moet. Die avond hadden we zelfs gehoord dat het in Nederland aan het sneeuwen was, wat een contrast! Aan de andere kant had ik wel heel veel zin om Nelleke weer te zien, en weer lekker bij te kunnen kletsen. Daar verheugde ik me wel op.
In de ochtend zijn we weggebracht naar de haven om op de catamaran (Lomprayah) naar Koh Samui te stappen. De boot was volgeboekt dus het was complete chaos. Er waren ook een aantal mensen die hun ticket niet bevestigd hadden en dus niet mee konden. Luc had hier gelukkig wel aan gedacht, dus wij waren verzekerd van een plaats aan boord. Door de harde wind was de tocht van 2 uur geen pretje. We zaten binnen, en na een tijdje begon het daar toch vervelend zuur te ruiken... Gelukkig werden wij niet zeeziek, alhoewel ik wel flink buikpijn had na de reis.
Op het vliegveld zijn we dan ook snel een hamburger gaan eten. Een goede remedie tegen buikpijn!
Onze vlucht naar van Koh Samui naar Singapore ging prima. Op Singapore Airport hebben we 4 uur rondgehangen, maar die tijd ging zo voorbij. Dat is echt het grootste vliegveld dat ik ooit gezien heb! Zo gigantisch groot dat er zelfs meerdere trein/metro stelletjes zijn om van de ene naar de andere terminal te gaan. Wij hebben een uur gelopen van terminal 1 naar terminal 2 en zijn toen met de trein weer terug gegaan. Echt ongelooflijk. Daarna zijn we op onze vlucht naar Amsterdam gestapt...

Ow haha misschien toch iets te enthousiast en mijn vorige reactie over de catamarantocht van 2 uur hahaha!