Tuinhuis in wording

Nederland, Amsterdam

Vandaag hebben we ook nog hard door moeten werken om het huis af te krijgen. Dit keer hebben we tot iets later doorgewerkt, en aan het einde van de dag zat dan ook het dak er geheel op. Met name Martien heeft heel hard gewerkt aan het dak, met veel hulp van Maria. Nelleke en ik hebben het gootje aan de achterkant gemaakt.
Maria en Martien bedankt! Zonder jullie was het ons niet gelukt!

Wij hebben het met heel veel plezier gedaan. Het is altijd leuk als je met vereende krachten iets langzaamaan ziet groeien tot datgene wat bedoeld was. Geniet van jullie tuinhuis.

MenM 2009-04-20 09:55:25

Héé buurman, moest toch even kijken.... :-) Jullie huisje staat er netjes bij....nu alleen de deur nog ;-) Richard www.rmarks-fotografie.nl

Richard 2009-04-21 20:26:25

Hee Thanks! Leuke website ook en prachtige foto's! Ken je flickr.com (vast wel)? Volgens mij is het opzich geen slecht idee om daar ook wat foto's op te zetten om wat exposure te krijgen. Naja dat moet je wel willen natuurlijk :)