Italië, Rome

Vandaag hebben we weer het uiterste van onze voeten gevraagd... ze doen nu nog pijn. Het was zonder twijfel alle moeite waard. Voor wat er nog van het Forum Romanum en het Colloseum over is is het echt indrukwekkend! Prachtige pilaren, tempels, beelden noem maar op. We zijn eigenlijk de hele dag bezig geweest op alles te bekijken, en hebben nog niet eens alles gezien.

Leuk om te lezen wat jullie vandaag doen. Ik heb Guus zijn advies maar opgevolgd en ingezoomed voor de spectaculaire beelden. Alijd mooi, maar in werkelijkheid zal het vast nog veel indrukwekkender zijn. Als je moe en hopelijk weer tevreden op een terrasje zit te genieten zie je het vast in je gedachten nog terug. Ons terrasje bestond vandaag uit het terrasje onder een dikke boom in de warande; ook leuk.

menm 2008-07-31 18:20:08

Ik had graag ook nog wat leuke fotos geupload, maar onze computer in de b&b laat dit niet toe... jammerrrrrr

Ron 2008-07-31 23:31:42

Jammer van de foto's, dat is natuurlijk altijd leuk om te zien. Gelukkig kunnen die later vast nog wel eens bekeken worden. Het is al wat dat we via pindat kunnen lezen wat jullie zo ongeveer gedaan/gezien hebben. Ik word nog eens fan van het computergebeuren.

menm 2008-08-01 08:32:37

Ik heb mijn reactie een dag te vroeg gezet Ron . (Hannes dat ik ben met pindat.) Moe, versleten voeten, oververzadigd van indrukken. Rome dus. Maar je hebt het wel gezien en je vergeet het van je leven niet meer. Dus nu herhaal ik maar weer: ga lekker vakantie vieren. Groet td