Verkassen

Thailand, Koh Tao

Omdat het Charm Churee volgeboekt zat moesten we vandaag naar een ander resort gaan. Nu zitten we in het Chintakiri resort, wat een stuk zuidelijker ligt en een beetje in de bergen. We hebben hier zowaar iets meer luxe, namelijk eindelijk een computer om op te internetten, en overal wireless toegang. Ik vind het erg prettig om weer makkelijk contact met Nelleke te kunnen hebben. Erg fijn om elkaar weer te kunnen spreken.
Vandaag hebben we onze laatste niks-doe dag, en morgen gaan we weer duiken. Ik ben nu lekker uitgeslapen, en hopelijk heb ik morgen ook zin om het water in te gaan. Zo niet, dan ga ik lekker snorkelen, maar dan gaat Luc de cursus wel doen.

Veel plezier bij Chantakiri met de zwanen-handdoekjes! (ben alwéér jaloers... ;-))

Nelleke 2011-02-16 08:23:14

Goed zo Ron!Het kan niet luxe genoeg zijn op vakantie. En natuurlijk is er niets mis met een niks-doe-dag op vakantie (zelfs als het geen vakantie is). Ga toch lekker snorkelen joh, als dat het leukste is. Cursussen kun je je hele leven nog doen. Veel plezier maar weer samen. Diny

diny 2011-02-16 10:43:04

Wij zijn ook blij met de computer. Het is altijd leuk om te lezen en te zien wat jullie meemaken. Wat je ook de komende dagen gaat doen: duiken, snorkelen, wandelen enz. Dat maakt niet uit. Geniet ervan. Je bent in ieder geval weer uitgerust, ook een belangrijk doel van het vakantie hebben.

MenM 2011-02-16 10:45:49

Ha Ron! Of je de cursus nu wel of niet gaat doen, snorkelen is ook al helemaal super, het klimaat is heerlijk en de mensen zijn super vriendelijk. Koh Tao is hoe dan ook genieten! Leuk om je updates te lezen!

Sanne 2011-02-16 11:31:03

Heel erg bedankt voor alle bemoedigende reacties! Ik hoop wel dat ik het morgen zie zitten. Maar ik ga niks forceren. Later nog wat meer foto's maar het internet viel weg toen ik bezig was. Volgens de receptie heel normaal ;-P Haha die thaise lijken zich nergens druk om te maken.

Ron 2011-02-16 12:36:35

Hoi Ron, leuk om jouw belevenissen in Thailand te volgen en of het nou snorkelen of duiken is of genieten van de zonsondergang op het strand en lekker eten in een leuk resteurantje je bent wel lekker op vakentie en kunt fijn van alles genieten. Ga zo door en als je nog gaat duiken succes ermee!

wies 2011-02-16 15:32:27

Heerlijk Ron, zo'n openbaar zee-aquarium met zoveel tropische vissen! Jammer van je dipje en je rug, ben erg benieuwd naar je nieuwe onderwater-fotosessie. Enne zijn er nog leuke bootjes in de buurt geweest? Jullie hebben het wel naar de zin zo te zien! Luc heeft ook de tijd van zijn leven. Enne: Smaken de vissen daar beter?

Ronald 2011-02-16 22:07:39

Er is wel 1 zeilbootje dat ik elke dag bij charm churee heen en weer zag gaan. Maar er is heel weinig wind. Misschien 1bf. Vis heb ik nog niet gegeten, wel vandaag uit een kokosnoot gedronken!