Fietstocht door natuurpark

Spanje, Empuria Brava

Zoals te zien op foto 1 ging zowaar de mega-boot op pad vandaag. Het hele dorp liep uit om te zien hoe het gevaarte achterwaarts het kanaal verliet. Wat een lol!
Wij vertrokken per fiets (verschil met er zijn) naar Empuria Brava. We kwamen door het natuurpark, wat op on-Spaanse wijze is aangelegd met heuse wegwijzers, uitkijkbankjes en informatieborden. Het was echt een leuke route, wel warm natuurlijk, maar daar doe je niks aan. In Empuria Brava hebben we de winkels bekeken (meest opmerkelijk: een shop met alleen witte producten) en zijn we het strand op gegaan. Daar konden we onze collega- of concurrent surfers bekijken. Empuria heeft echt een mooi breed strand en het was leuk om daar lekker rond te kijken.
's Avonds gingen we naar El Rancho. Heerlijke vleeslappen voor een goede prijs!

Wat een boot ja. Maar goed dat jullie op een surfplank lessen want dan heb je in iedergeval nog de ruimte om te varen. Een mooie 4e foto van de bewolkte avond en natuurlijk Ron bij zijn lekker lapje.

MenM 2009-08-25 19:06:47

Ellllllllllllllllllllllllllllllll Rancho! dat klinkt alleen al goed. En wat een boot zeg..

Guus 2009-08-26 09:26:17

Voor het bekostigen van zo'n boot moet je wel hoofd zijn van 6 harttransplantatie-klinieken (prive) in Duitsland!