Duikcursus continued

Thailand, Koh Tao

Vandaag zijn we weer terug naar Charm Churee gegaan met de taxi voor de duikcursus. Zelf voelde ik er nog steeds niet zoveel voor om mee te doen dus heb het maar niet gedaan. Het speelde ook een beetje mee dat ik beetje verkouden ben geworden (ja, het is hier elke dag 30 graden en word je verkouden :-P). Dus Luc is lekker zijn gangetje gegaan en ik heb op het strand gelegen en weer met snorkelen foto's gemaakt. Lekker in me boek gelezen en flink bruin gebakken. Na afloop was Luc flink uitgeput en zijn we op Chairee Beach neergestreken.
Groot minpunt van deze dag was dat de onderwatercamera opeens een geheugenfout gaf... Misschien ben ik dus alle onderwater foto's van afgelopen week kwijt. Maargoed ik vermoed dat de bootsector corrupt is en daardoor de speciale firmware niet meer wil opstarten. Deze kan weer de verschillende partities lezen van de memory stick, wat de normale modus van de camera niet kan ;-). Ik heb hier geen memory stick reader, dus ik denk dat ik weinig kan beginnen. Maargoed dat zie ik thuis wel weer.

Techniek is niet aan mij besteed, maar het zou inderdaad wel jammer zijn als je de foto's kwijt bent. Hopelijk kun je er thuis nog iets mee zodat de foto's toch nog te redden zijn.