Huisje verven

Nederland, Amsterdam

Eindelijk was het dan zover: beitsen! Vorige week wilden we al starten maar toen zat het weer niet mee. Nu was het heerlijk, dus heb ik in het zonnetje lekker doorgewerkt. Ik heb de helft van het huisje gedaan en de rest tot de volgende dag bewaard.
Toen ik rond 17:00 nog even achter de computer dook, en de deur beneden open liet, gebeurde er iets vreselijks! ;-) Ik hoorde allerlei rare geluiden beneden, dus ben toen snel naar beneden gesnelt om de inbrekers in hun kraag te vatten! Tot mijn grote verassing zat er een merel op de televisie die mij nogal ondeugend aankeek. Eén stapje dichterbij en hij vloog zo weer door de deur naar buiten. Helaas was hij wel flink in paniek geraakt en daardoor in zijn broek gepoept.. :-P

Ach, had ik het toch niet goed begrepen: ik dacht dat de vogel het tuinhuisje in gelopen was toen jij aan het beitsen was en niet dat hij gewoon het huis was bnnen gewandeld. Hij lijkt toch wel rustig op de televisie te zitten, maar ja als hij geschrokken is van jou dan....