Dag 12: van het bungalowpark bij Cochem in Duitsland terug naar huis in Nederland.

Duitsland, Ediger-Eller

Bij het opstaan is het bewolkt, tijd dus om naar huis te gaan. Geintje, maar dit zeiden wij wel even tegen elkaar.

Met het inpakken van onze spullen en nog eventjes de stofzuiger door het huis, lukt het ons om voor 10.00 uur de bungalow te verlaten.
Om kwart voor tien rijden wij weg. Het is hier een prima verblijf geweest.

Onderweg hebben wij dikke bewolking en later ook zon. Het is soms wel druk op de weg, maar overal kunnen wij goed doorrijden.
Met een paar stops, onder andere om even iets te eten, komen wij om 15.30 uur thuis aan.

Wij laden de auto uit en binnen de kortste keren draait de wasmachine al weer.

Zo is er een einde gekomen aan een fijne vakantie.
Foto's zijn er vandaag niet gemaakt.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie reacties, wij hebben ze met plezier gelezen.

Misschien tot een volgende reis.

Thuiskomen is ook altijd weer fijn. Prettig weekend. Grtzzzzz, F.

Fredo. 2023-06-03 09:15:16

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. En bewaar maar deze herinneringen aan een mooie vakantie waar ik ook volop van heb genoten.!! Liefs van Berna