Dag 17, dinsdag 24 september 2019, Lanzac en Souillac.

Frankrijk, Souillac

Over vandaag kan ik erg kort zijn, het regent nagenoeg de gehele dag en wij trekken er niet echt op uit.

Wij lezen, puzzelen en schrijven wat, en in de middag rijden wij naar Souillac om een boodschap te doen en wij lopen eens een bouwmarkt in, waarvan er meerdere in deze plaats zijn. Het lijkt net of je bij ons door een Gamma of Karwei heenloopt, dat maakt weinig verschil. Als wij daar het anti-mierenspul zien staan, dat ik van de parkbeheerder kreeg toen wij mieren in de villa hadden, kopen wij daar een fles van om mee te nemen naar huis. Dat middel is erg effectief gebleken, want wij hebben geen mieren meer in de villa gehad.

Omdat wij vlakbij zijn, proberen wij nog een geocache bij een volgend spoorviaduct te vinden, maar dat lukt deze keer niet. Volgens de hint, die bij deze cache hoort, moet hij bij een pijler onder een steen liggen, maar daar liggen er honderden van. Deze keer geen succes.

Na het avondeten spelen wij nog weer een paar spelletjes rummikub.

Vandaag hebben wij 25 kilometer gereden.
Het weer: bewolkt en regen, 13 tot 19 graden Celsius.
Verblijf: vakantiepark Domaine de Lanzac.

Haha, lekker kort deze keer. Gauw door naar het verslag van dag 18. Doeidoei!