Dag 10, dinsdag 17 september 2019, Lanzac en Souillac.

Frankrijk, Souillac

Na het lange verslag van gisteren, vandaag maar eens een heel kort verslag.

Maar allereerst wil ik degenen die berichten hebben geplaatst hartelijk danken daarvoor. Wij vinden het nog steeds erg leuk om ze te lezen. De opmerkingen/vragen in jullie reacties van gisteren, heb ik bij de reacties beantwoord. Kijk dus even onderaan het dagverslag van gisteren.

Verder wil ik hierbij meedelen, dat wij nog een aantal nachten zonder problemen konden bijboeken in het vakantiepark en daarbij kunnen wij in hetzelfde huis blijven. Wij hebben het hier nog steeds reuze naar ons zin. Wij vertrekken zaterdag 28 september en doen de terugreis of in één dag, of met een overnachting, dat bepalen wij tijdens de reis. In totaal zijn wij dan bijna drie weken in "onze villa" geweest.
Het weer heeft wel een verandering ondergaan, gisteren (22 september) was het dik bewolkt en viel er veel regen. De komende dagen zal er meer bewolking zijn en is het koeler.
  • ------------------------------------------------

Dan nu het dagverslag van vandaag:

Na het ontbijt rijden wij naar de Lidl in Souillac om een paar boodschappen te doen, waaronder vers brood en flessen drinkwater. Tevens tanken wij de auto weer vol.

Lunchen doen wij thuis. Het is warm, 32 graden.

's Middags werk ik iets aan de verslagen en Rina leest een boek.

Bovendien gaan wij weer naar het zwembad, waar nu wat meer mensen zijn dan de dagen hiervoor. Wij maken gebruik van de ligbedden en het frisse water is met deze hitte heerlijk om in af te koelen, zo nu en dan trekken wij een paar baantjes.

De avondmaaltijd gebruiken wij op ons terras en aansluitend spelen wij een paar spelletjes Rummikub, tot het te duister is om de speelstenen te kunnen herkennen. Het blijft lang warm.

Vandaag hebben wij 20 kilometer gereden.
Het weer: zon, tot 32 graden Celsius.
Verblijf: vakantiepark Domaine de Lanzac.

Ondanks de weersverandering zullen jullie vast nog wel genieten. Het is zo prachtig daar. Nog heel veel plezier.

Els 2019-09-23 12:19:23

lekker relaxed dagje. Ook hier in de noordelijke contreien was het zondag 22 september warm. 26 gr. . en na de regen ook afgekoeld. Nog ff genieten jullie.