Dag 17: bij Castellane, de laatste vakantiedag in deze bungalow.

Frankrijk, Castellane

Een dag thuis, de laatste dag in de bungalow bij Castellane. Dit wordt een kort verslag, met maar 1 foto.

Deze keer is het om 8 uur flink bewolkt en is het buiten 18 graden.
Even later regent het een beetje, nog wat later regent het flink en dat houdt best wel een tijdje aan.

De wasmachine en droger draaien nog een was.

Voor de koffie gaan wij nog een keer naar de bakker in het stadje, kopen 2 stukken pruimen-crumble-taart en een baguette. Deze bakker heeft iedere dag heel veel soorten taart, gebak en plaatkoek/gebak. Het ziet er allemaal even lekker uit.

Thuis genieten wij van de koffie met taart.

Begin middag lunchen wij en voor de rest van de dag zijn wij bezig met het inpakken van onze spullen, het al vast ordenen van de meeste spullen in de auto en 's avonds hebben wij een zelf samengestelde salade.

Morgen willen wij op tijd vertrekken naar de Ardèche.

Vandaag hebben wij 14 kilometer gereden.
Het weer: bewolkt, regen en later zon, tot 24 graden Celsius.
Bungalow op vakantiepark: Villa's du Verdon, Castellane, Frankrijk.

jaja.....en nu op naar het privé zwembad...!!!!