Maandag 18 juli 2022

Zuid-Afrika, Greater Giyani Local Municipality

Weeral heerlijk geslapen en.... Ik geraak al vlotjes uit de tent!

We ontbijten vandaag met panoramisch zicht op de rivier en zien in de verte nijlpaarden.

Vandaag hebben we niet zo een lange afstand voor de boeg dus we kunnen van elk zijweggetje genieten.

In het begin zien we eigenlijk weinig dieren maar dit slaat al vlug om.

Diverse landschappen volgen elkaar op, het ene nog mooier dan het andere.

Naast het gebruikelijke wild zien we vandaag massa’s olifanten en buffels, welke soms plots voor ons voertuig opduiken uit het struikgewas naast de weg.

Ook hier laten we de foto’s gewoon voor zich spreken.

We bereiken onze kamplaats Shingwedzi, waar we een mooie plaats uitkiezen voor de nacht.
Voor het avondeten trekken we naar het restaurant waar slechts 5 tafeltjes volzet zijn. Weinig keuze maar lekker en ... helaas geen wifi. Het is dus wachten voor de blog....

Man man weer een prachtige reis! Die nijlpaarden zijn wel top