Tangalle

Sri Lanka, Tangalle Beach

Eerst een terugkomen op gisterenavond. We zijn inderdaad nog op schildpaddenjacht geweest, helaas, zonder resultaat. We hebben meer dan een kilometer langs de zeelijn gestapt in het pikdonker ( alleen met een pillamp) in de hoop dat er een uit het water zou komen of dat we een kruipspoor zouden merken, maar niets gezien. Spijtig!

Al goed dat we eerst de blog online hadden gezet want terug aan het hotel was dit al volledig donker en er was geen levende ziel meer te bespeuren.

Vannacht toch vrij veel jeuk gehad alhoewel we onder een muskietennet sliepen, we weten niet goed van wat.

Enfin deze morgen worden we wakker met zicht op zee vanuit ons bed. Dit is het wel!
Rustig op het strand ontbijten en voor de rest eigenlijk niet veel doen...

Tegen een uur of 3 krijgen we daar genoeg van en hebben gezien dat er iets verder aan de lagune kano's liggen. We mogen deze gebruiken. We roeien toch een groot stuk van de lagune af, tussen de mangroven, alleen hadden we gehoopt om toch wat meer beestjes te zien. het blijft bij een grote varaan, wat ooievaars, een aapje en wat andere vogels.

We zijn zo goed als alleen in de lagune, op enkele vissers na die hun netten nakijken en die boos naar ons teken doen. Hebben we over hun netten gevaren?

Na enkele uurtjes houden we het voor bekeken. Douchen, apéro en eten.
Over het eten valt weeral niet veel te zeggen....

Morgen gaan we naar onze laatste bestemming voor we terug richting luchthaven gaan, maar we blijven daar nog 3 nachten.
Tot morgen!

Vandaag aardbeving . Hopelijk zijn jullie ongedeerd . Kreeg het koud bij het nieuws. Ben ongeduldig voor blog 24/8...

Si van gelder 2016-08-24 13:15:48

Oei! Wij weten niet van en aardbeving! Ik ga het direct eens googelen. De volgende blog kom er zo aan! xxx