19 augustus 2019 Langkawi

Maleisië, Langkawi

Vandaag is eigenlijk wat een verloren dag.
Normalerwijze hadden we deze middag al een vlucht naar Langkawi doch deze is verzet naar 16 h...

We slenteren dus nogmaals wat door Georgetown, maar dit hebben we ondertussen al wel grondig bekeken. dan nog een terrasje om van de hitte te bekomen en terug naar het hotel om uit te checken.

We rijden richting luchthaven maar onderweg stoppen we nog even bij " the snake temple" Ja... we willen zeker geen tempel gemist hebben.

We staan hier eerst wat in twijfel of de slangen die hier liggen wel echte zijn... tot we er eentje een beetje zien bewegen. Geen schokkende tempel maar we passeren hier toch dus....

We nemen afscheid van onze huurauto en met een half uurtje vertraging stijgen we op richting Langkawi. We zijn amper boven of de piloot kondigt de daling al aan... het is maar 30 minuutjes vliegen.

Op Langkawi nemen we een nieuwe auto in ontvangst en rijden in een kwartiertje naar ons hotel.

Dit is echt wel een meevaller, we zitten in een vrij groot resort en hebben een kamer zo goed als op het strand met prachtig zicht. We zitten hier schitterend om wat te bekomen van de rondreis maar willen toch ook nog wat van Langkawi zien de volgende dagen. Het is dus nog niet gedaan!

We dineren in het hotel bij kaarslicht op het strand!

Dus vandaag een vrij korte blog en niet schokkends te melden, maar hier kan uiteraard morgen verandering in komen!