11 augustus 2019 Perhetian Islands

Maleisië, Kg. Pasir Hantu

Het ontbijt deze morgen is een pak minder dan gisteren. Reden: alle Maleisiêrs zijn naar de moskee gaan bidden want het is een feestdag . Inderdaad we horen het gebed in de verte uit de luidsprekers van de moskee schallen.Morgen misschien toch ergens anders het ontbijt proberen.

Voor vandaag hebben we een snorkeltour geboekt die 4 haltes aandoet , haltes die vooral zijn toegespitst op het koraal in plaats van vissen,.

Hier is men ook al te laat en tegen half elf zijn we weg met een boot vol geladen met 17 snorkel-toeristen.

Er staat een fikse zon aan de hemel dus goed voor foto's maar op sommige plekken is echt wel veel stroom, we blijven gewoon ter plekke zwemmen.

We weten het...deze dagen zijn allemaal dezelfde en allemaal saaie foto's van vissen en koraal, maar nog even volhouden dinsdag zijn we hier weg!

Enfin ik denk dat we vandaag zo een 5 à 6 uur gesnorkeld hebben . We laten de foto's voor zich spreken en wij .... snorkelen nu eenmaal graag!

We hebben het vandaag even gehad met Maleisisch eten dus gaan we voor een hamburger met frieten. We moeten alleen in 2 shiften eten want ze brengen de mijne wanneer de eerste al op is.

Het was weer een mooie dag.

Ik vind het super om al die foto’s van onder water te bekijken, vermits ik het niet durf.