Vliegreis

Zuid-Korea, Seoel

Vanochtend met de shuttle bus van het hotel naar het vliegveld gebracht. We waren er twee uur voor vertrek. Dat zou ruim voldoende moeten zijn. Toen we aankwamen was het erg druk bij de incheck balie. Dus een lange rij. We hebben zeker een half uur moeten wachten. Nu ja toen we er door waren eerst even een bak koffie drinken. Daarna maar alvast naar de doaune. Er stonden wel wat mensen te wachten, maar je moest de hoek om en daar stond me toch een rij. Aansluiten maar. Het schoot voor geen meter op. Zeker drie kwartier staan wachten. Daarna moesten we nog door de security en ja hoor daar stond ook weer een lange rij. Op een gegeven moment hadden we nog 10 minuten en we waren nog niet door de security. Dat is echt niets voor ons, maar ja wat kan je doen. De vertrektijd passeerde en toen mochten alle passagiers voor Seoul uit de rij en voor in de rij aansluiten. Wij natuurlijk stik zenuwachtig. Toen we door de security waren, zijn we hollend naar de gate gegaan. En dan is die gate ook nog zo ver weg. Maar uiteindelijk zaten we toch in het vliegtuig. We waren niet de enige. Het vliegtuig is met een half uur vertraging vertrokken. Nu kunnen we er om lachten, maar vanochtend niet. Morgen maar op tijd door de doaune, we hebben onze boardingpassen al, dus dat scheelt weer.

Nou, dat is zeker spannend allemaal. Hopelijk gaat het in Seoel beter en sneller. Succes in ieder geval en een heel goede vlucht naar huis.

Wim 2015-12-14 16:14:22

Sorry hoor maar we hebben smakelijk gelachen om jullie verhaal :) We zagen het helemaal voor ons.