Vliegen naar Kenia

Kenia, Nairobi

Vanochtend vertrokken we om kwart over 6 naar Schiphol om vandaar vanaf half 11 naar Nairobi te vliegen. Na een paar kleine tegenvallers stegen we uiteindelijk om 12 uur op. Na een voorspoedige vlucht kwamen we om 8 uur lokale tijd in Nairobi aan. Daar werden we nadat we onze tassen hadden opgepikt opgewacht door een man met het bordje 'Family Rutten'. Dat was Raphael onze chauffeur tijdens onze safari. Raphael en zijn baas Christopher brachten ons naar de enorme jeep waar we mee gaan rondtoeren. Hier kregen we allemaal nog een welkomst cadeau: een hoed, t-shirt en tas, riem of doek afhankelijk van je welkomsttasje. Raphael bracht ons vervolgens naar het hotel in Nairobi. Even lekker eten, douchen en dan naar bed. Morgen vertrekken we om half 9. Laat de safari beginnen!

Je kunt dan van de teletekst site met vertrektijden ook niet opaan. Volgens deze site zijn jullie oom 10.40uur vertrokken. Wij heel tevreden aan het vertellen dat het begin in ieder geval goed is. In ieder geval zijn jullie verder zonder oponthoud in Nairobo gearriveerd en hebben jullie chauffeur en je hotel gevonden. Dus de dag eindigde toch goed.

MenM 2010-10-16 20:43:43

ook een late reactie van mij. maar jullie trouwe fans zijn alweer druk aan het reageren. ook ik dacht dat jullie aardig op tijd waren vertrokken, maar je ziet dat je ook niet op teletekst kunt vertrouwen. maar goed, jullie zijn er en de vakantie kan beginnen veel plezier en groetjes,