Apollo Bay

Australië, Apollo Bay

In Strahan in Tasmanië hebbben we een mooie boottocht over de Gordon River gedaan, waarbij we ook een wandeling door een echt vochtig tropisch regenwoud. Daarna hebben we nog in The Cradle Mountains gewandeld en donderdagavond zijn we naar Melbourne gevlogen. Vanuit Melbourne zij n we naar Philip Island gerenden voor de pinguinparade. Nu zijn we langs The Great Ocean Road in Apollo Bay. Morgen gaan de mannen zeevissen en wij wandelen. We hebben nog steeds geluk met het weer. De zon schijnt en het is ongeveer 20 graden. Nog een paar dagen en dan zit het er al weer op. Vrijdag vliegen met een tussenstop in Singapore terug, zodat we zondag weer thuis zijn.

Fijn om weer eens wat te horen! Hebben jullie nog last gehad van de Tasmaanse duiveltjes? Ik ben ook weer terug in Nederland van een geslaagde cursus. Morgen weer aan het werk, dus echt vakantie heb ik niet gehad.

Anne 2009-10-25 10:29:45

Er zitten daar toch haaien? Dat zou wel eens een spectaculair potje zeevissen kunnen worden dus! Veel plezier.

Guus 2009-10-25 12:46:54

Hallo Annet en Kees, Jullie ondernemen veel. Leuk. Het is nu zondag. Geniet deze laatste week nog maar volop. Volgende week zijn jullie weer thuis. Hopen maar dat het de laatste week ook mooi weer blijft. Hier alles goed. Groetjes van Ad en Lucia

Lucia 2009-10-25 15:15:39

Dat klinkt allemaal heel goed. Wij zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen. Geniet nog maar volop van de laatste week! Bij ons is het stilte voor de storm. Keessie heeft tot nu (15:23) nog geen zin om eruit te komen. We wachten rustig af:) Groeten Leon, Silke en Lucy

Leon, Silke en Lucy 2009-10-25 15:25:08

Hallo Thea en Jan en medereisgenoten. Wat zullen jullie een prachtige reis gehad hebben. Veel gezien en zo te lezen veel ondernomen. Een goede reis terug en de hartelijke groeten van Trudy en .Piet

Trudy en Piet 2009-10-25 15:49:12

Hallo Annet en Kees Het zijn nog steeds mooie dagen zo te lezen kees sla een paar grote vissen aan de haak dan kunnen de dames lekker bakken eet smakelijk. We wensen jullie een heel goede en voorspoedige terug reis en tot spoedig weerzien Gr. An en Jan

Jan van der Geest 2009-10-26 11:34:55

Wat leuk wat jullie allemaal hebben meegemaakt en gezien! Nog een fijne terugreis! Tot volgende week groetjes Cholet

cholet 2009-10-26 18:04:11

Ja de tijd gaat nu snel! Ben benieuwd naar al jullie foto's en ervaringen, maar dat komt as zondag wel! Groetjes José

Jose 2009-10-26 21:48:20

Wel leuk voor ons dat we weten waar jullie zijn en geweest zijn. Hebben dezelfde route gevolgd zo te horen! Ben benieuwd naar de foto's! Goede reis terug en tot zondag! Willem en Mary

Willem en Mary 2009-10-27 11:34:18

hoi, gelukkig weer een berichtje, ik dacht al dat het met de verbinding niet goed zat, valt gelukkig weer mee. jullie genieten nog steeds van alles en willen de beker tot de laatste druppel leegdrinken, gaat vast wel lukken, geniet nog maar, want het is nu snel vrijdag. alvast een goede terugreis en tot snel

Toos 2009-10-27 20:25:20

Ik weet niet of er nog meer te "pindatten" zal zijn, voordat jullie weer naar huis gaan. Daarom nu alvast maar een goede terugreis toegewenst! Het zal wel weer even wennen worden als jullie weer in gewone doen zijn. Tot kijk. Agnes en Bram

Bram 2009-10-28 10:25:08

Het is nu woensdagmiddag. Jan en Thea gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Als jullie terugkomen ga ook daar van genieten! Wij gaan morgenochtend naar Aruba. Goeie reis naar huis en tot ziens.

Carla 2009-10-28 13:28:45

Hallo Annet en Kees, en Jan en Thea, GOEDE REIS NAAR HUIS! Het weer is hier nu prachtig, zonnig en 15 graden! Komende dagen nog rustig weer maar voor zondag zijn de verwachtingen: regen. Brengen jullie de zon voor zondag mee? Groetjes en tot ziens, Lucia

Lucia 2009-10-28 21:24:58

Hoi Kees Annet Jan en Thea.Het zit er bijna weer op voor jullie.Leuk om zo mee te reizen.Het was fantastisch.Wij wensen jullie een goede thuisreis.Groet Henk en Cock

Cock 2009-10-28 22:55:26

Hallo alle vier ,ook van ons nog snel een goede thuisreis wensen,ik heb wel niet zoveel berichtjes gestuurd maar wel jullie verslagen gelezen en gezien dat jullie je niet hebben verveeld .Komen net van Schiphol Marc en Susette weggebracht ,die zijn weer naar Curaçao ,zo zie je de een gaat en de ander komt weer naar huis .Goede terugreis en we horen jullie verhalen wel weer .Groetjes Henk en Riet

riet 2009-10-29 10:11:18

Jullie zijn je nu denk ik druk aan het voorbereiden op de terugreis. Ook van ons een heel voorspoedige terugreis toegewenst. Deze keer hopelijk zonder verlies van bagage! Groetjes, Maria en Martien