Renesse

Nederland, Ouddorp

Vandaag was de laatste dag. Nadat de sleutels van de chalets waren ingeleverd, zijn we met de fiets achterop de auto naar Ouddorp gereden. Daar hebben we nog een tochtje van 20 km gemaakt. Halverwege kwamen we bij een strandtent, waar we koffie gingen drinken. De eigenaren van deze tent hebben 20 jaar in Berkel gewoond, waar ze de dierenwinkel runden. Nu aan de taart, zelf gemaakt door de eigenaresse, zal het niet liggen, want die was heerlijk. Na het fietsen ging ieder zijn eigen weg. We kijken terug op een geslaagd weekend.

Bij de naam Van Rutten worden wij ineens alert en als de reisverhalen dan over Renesse en omstreken gaan komen er allemaal leuke herinneringen naar boven. Jaren hebben wij een caravan in Renesse gehad en de hele omgeving verkend. Het was altijd heel gezellig, wel heel druk in het dorp zomers, maar op de camping vlak achter de duinen viel dat mee. Leuk om er nu weer eens over te lezen. Maria en Martien van Zeeland

MenM 2009-05-13 20:53:51

hallo Maria en Martien, Leuk wat van jullie te horen. Voor ons is dit verslag een oefening voor onze reis naar Australië. in september dit jaar en aangezien de kinderen niet meegaan dit keer zullen we het zelf moeten doen dus begingen we er maar vroeg genoeg mee