Terug in Nederland

Nederland, Amsterdam

Vanochtend in alle vroegte zijn de safarigangers weer heelhuids in het koude en natte kikkerlandje aangekomen.
We hadden helaas de laatste 2 dagen van ons verblijf geen internetverbinding (je kunt niet alles hebben op safari) dus vanuit Nederland zullen we de laatste pins en natuurlijk een fotoselectie plaatsen.
We hebben een geweldige vakantie gehad, veel dieren gezien, mooie lodges en een super goede gids! Woni Safari en Ons Kenia bedankt!

En de mensen thuis bedankt voor de leuke reacties!

Ook onze dank voor de uitgebreide verslagen en de prachtige foto's. Leuk dat jullie de moeite daarvoor genomen hebben.

MenM 2010-10-24 12:29:52

Gelukkig gezond weer terug. Ik had het vorige keer over vogeltjes, maar natuurlijk had ik het ook over kikkers kunnen hebben. Hebben we natuurlijk ook en dan vooral in samenhang met regen. Hebben we ook. Dank voor het mooie verslag in woord en beeld. td

diny 2010-10-24 18:54:34

Volgens mij was dit wederom een bijzonder geslaagde reis voor jullie, de verhalen en foto's waren in ieder geval top!

Sanne 2010-10-24 19:52:09

Karibu wa nyumbani ! Weer helaas thuis maar nu nog even de foto's uitzoeken Groeten Eric