Lake Matheson , Haast Pass en Wanaka

Nieuw-Zeeland, Wanaka

Het is hier echt de wetcoast. Het blijft maar regenen. Vanochtend eerst naar Lake Matheson gegaan. In het water van het meer kan je hier de weerspiegeling van de bergen zien. De eerste foto laat zien, wat wij zagen, de tweede, waarvoor we gekomen waren. De wandeling in de regen was ondanks alles toch nog mooi. Het enige nadeel is, dat je er zo nat van wordt. Daarna zijn we naar de Haast Pass gereden. We zouden op deze weg nog wat korte wandelingen maken, maar gezien de regen, hebben we dit niet gedaan. We zijn maar doorgereden naar Lake Hanea. Daar was het droog en de zon scheen. Het meer was prachtig blauw. We hebben nu de westcoast gehad en het weer zou dus beter moeten blijven. Vannacht slapen we in Wanaka op een Top 10 Holiday Park.

Mooie foto's, jammer dat het weer niet erg mee werkt. Toch veel plezier saampjes.

Wim 2015-11-23 12:09:39

Knap dat jullie elke dag weer een leuk verslag met foto's gereed hebben en deze ook nog op internet kunnen plaatsen. Voor ons elke keer weer een verrassing. Groetjes.