Dagje Grand Canyon

Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Na een koude nacht maken we er vandaag een relax dagje van. 's-Ochtends eerst langs de rand van de Grand Canyon gelopen. De route is in allemaal stukjes van ongeveer 1 km verdeeld en
na elk punt kan je op de bus stappen naar een volgend punt of weer terug. Wij hebben ongeveer 5 km gelopen. Af en toe vond ik het best eng, want je loopt vlak langs de afgrond. Het uitzicht is echter adembenemend. Het is gigantisch groot. De middag hebben we besteed aan huishoudelijke dingen, zoals de was. We zouden op internet gaan. Maar dat lag eruit. Dus morgen maar proberen. Jose en Anne zijn naar de zonsondergang gegaan en de rest met name Guus en Marja hebben voor een vuurtje gezorgd, waarop we het vlees hebben geroosterd. Kees heeft de rijst met groenten gemaakt en als toetje hebben we marshmallows boven het vuur geroosterd. Lekker. En ik heb lekker geluierd en genoten.

Groetjes Annet en de rest.

Zo langs de rand van de afgrond lopen lijkt me ook wel spannend, maar het uitzicht is natuurlijk wel de spanning waard. Je moet alleen niet van bewondering je ogen even dicht doen. Zo te zien is het temperatuurverschil tussen dag en nacht ook wel groot. De foto's bij avond lijken wel in Nederland genomen: Op dit ogenblik (14.00uur) zijn we al tot 8 graden gevorderd. Misschien hier ook maar een vuurpot in de tuin zetten. Ik vind trouwens de verlichting van jullie kampje erg indrukwekkend.

MenM 2012-05-06 13:51:02

Hier is maar een woord voor: ADEMBENEMEND! Nu begrijp ik waarom jullie die route genomen hebben. Waarschijnlijk verbroederen jullie wel heel sterk zo met alleen maar kampvuren en tentjes. Geen t.v. geen boeken niet veel moderne communicatie. Maar ik wens deze natuurmensen nog heel veel avonturen en plezier. Groet Diny

Diny 2012-05-06 21:01:29

Supergaaf om te lezen allemaal! Heel veel plezier nog en ben benieuwd naar de rest van de verhalen! Groetjes Nils