Nederland, Berkel en Rodenrijs

Weer thuis in het koude kikkerlandje

Na 12 uur vliegen kwamen we vanochtend om 6 uur (Nederlandse tijd) op Schiphol aan. Nadat we na lang wachten onze tassen van de bagageband konden shouwen, gingen we door de schuifdeuren naar buiten. Daar werden we opgewacht door een stelletje lieve halve zolen die ontzettend vroeg waren opgestaan om ons te verwelkomen. Erg leuk dat jullie er waren.
De ouders van Martijn brachten ons en onze bagage van Schiphol naar Berkel.
Tante Toos had hier het huis al in Kerst steming gebracht. Een opgetuigde Kerstboom, kerststal, koffie met roomboterletter en die mooie ijsbloemen op de ramen.
Lekker thuiskomen zo, vlak voor de feestdagen weer terug bij famile en vrienden met dit toepasselijke weer. Voor mijn gevoel oer Hollands.

Voor iedereen die dit nog leest, alvast fijne Kerstdagen en nogmaals bedankt voor jullie leuke reacties op Pindat.

Groeten!!

Wij zijn allemaal blij dat jullie weer veilig thuis zijn en nu rustig jullie wonden kunnen gaan likken, maar dat was het zeker waard, jullie zagen er prima uit met een lekker kleurtje, echt niet doorgedraaid. Toch wil ik nog even reageren op dit verhaal. Het klopt allemaal, alleen dat van die roomboterletter is niet helemal waar. Het was een kerstkrans, was wel rond, zou dus een O kunnen zijn, maar anders gaat iedereen denken dat wij nog wat van Sinterklaas hadden bewaard maar deze was echt kersvers van de bakker.

Toos 2007-12-21 20:06:54

Wij behoorden bij de halve zolen die midden in de nacht opgestaan waren, maar het is zo leuk om daar te staan wachten(ofschoon een uur wel erg lang is) en jullie daar dan door die schuifdeuren te zien komen. Lekker bruin, de ene wat slaperiger dan de ander, maar zo te zien allemaal gezond. Wij zijn dan ook weer tevreden huiswaarts gekeerd na een ontbijtje en een lekker bakkie koffie.

MenM 2007-12-22 11:03:23

Sorry Toos ik kreeg maar een klein stukje ;-)

Guus 2007-12-22 14:57:36

Hier nog zo'n halve zool! Het was inderdaad vroeg, maar het was de moeite meer dan waard. Jullie zagen er allemaal geweldig uit. Misschien wel moe (maar dat waren wij ook), maar compleet relaxted, alsof jullie niet de ene halsbrekende toer na de andere hadden uitgevoerd. En het was ook een heerlijk tevreden gevoel dat jullie er weer waren; dat hoort toch eigenlijk een beetje bij Kerstmis. Ik hoop dat jullie gauw weer in alle opzichten acclimatiseren en het gewone lleven weer oppakken. Is best ook leuk. Hier was waarschijnlijk de laatste reactie (heb ik ook eens het laatste woord, komt niet vaak voor).