Cadbury, Baldwin Street en Taieri Gorge Railway

Nieuw-Zeeland, Dunedin

Vanochtend eerst met de auto naar het centrum van Dunedin gereden. Daarn hebben we een chocoladetoer bij Cadbury gedaan. Ze legden alles een beetje uit en vertelde hoeveel chocolade ze wel niet maken. We mochten wat dingen proeven, maar je kwam niet in de fabriek zelf. Wij vonden het een beetje tegen vallen .Je mocht ook geen foto´s maken. Wij zouden niet weten, waarvan overigens. Daarna zijn we met het openbaar vervoer naar Baldwin Street gegaan, het steilste bewoonde straatje van de wereld.(Volgens mij hebben we die ook in San Francisco gezien). Nu deze was wel heel steil. Weer met de bus terug , gegeten en daarna naar het Railway Station van Dunedin gegaan. Dit is een prachtig oud station.We hebben de Taieri Gorge Railway gedaan. Dat is een treinreis van 4 uur langs de Taieri rivier, door een kloof met prachtige natuur. Onderweg ga je door 10 tunnels en een aantal hoge viaducten en bruggen. We hebben wel foto´s gemaakt, maar die laten niet zien hoe mooi het was.

Nou ik vind het er wel mooi uitzien allemaal. Ook beter weer zo te zien geniet er maar van