Zeiltocht op de Pacific

Costa Rica, Quepos

Vanochtend zijn we met een catamaran de oceaan opgegaan. Eerst gingen we de dolfijnen spotten. Daarna gingen we snorkelen. We hebben verschillende visjes gezien en een paar grote. Daarna kregen we nog een lunch. De lunch is hier altijd een warme maaltijd. Dus ook deze keer. We kregen een lekker stuk vis met rijst en groente. Als toetje kregen we verse ananas. Nu zitten we bij het hotel lekker in de schaduw. Zie de foto van het hotel. Straks gaan we even naar het dorp.

als je maar je kans afwacht, dan kun je als eerste een reactie plaatsen. en je kan wel zien dat Maria het druk heeft met klussen bij Guus en Anne, anders is het lastig om de eerste te zijn. leuke verhalen en mooie foto,s, jullie hebben al veel leuke dingen gedaan en gezien, maar niet te gek maken hoor! geniet er nog maar van, we blijven jullie volgen. fijne vakantie verder en groetjes uit een onstuimig holland.

toos 2011-12-07 22:55:54

Hahaha Toos, je begeeft je nu wel op gevaarlijk terrein natuurlijk. ;-) Foto's zien er goed uit Kees en Annet!!

Guus 2011-12-08 15:22:42

Ja inderdaad mooie foto's! Daarmee krijg je ook een goed beeld van de variatie in het landschap, erg mooi Costa Rica! Hier in Nederland zit mijn weekje vrij er al weer op. Woensdag kwam iedereen van Curacao eten. Was erg gezellig en het eten was een succes, vooral met dank aan Marja! Voor 9 man koken is te hoog gegrepen voor mij alleen, ben ik te chaotisch voor en Mar brengt de zeer noodzakelijke structuur aan! Op donderdag naar Tilburg geweest en Henri en Simone, twee ex-collega's uit het Maasstad die nu in het Elisabeth ziekenhuis werken, opgezocht en bijgepraat, was leuk! Daarna de stad in gegaan en hele leuke schoenen gekocht! Vandaag bij Koos op bezoek geweest en ook nog in Nootdorp wat nieuwe kleren gekocht, ben helemaal klaar voor volgende week! Veel plezier nog en ben benieuwd naar de volgende foto's!

Jose 2011-12-09 23:18:52

Hoi zwervers, De foto's en verhalen zijn weer leuk om te zien en horen. Op deze manier merk je weinig van de winter. Ik hoor alleen nog weinig van bridgen; geen tijd of geen tegenstanders van jullie niveau? Ik weet niet wanneer jullie weer thuis komen. Veel plezier nog en breng maar een aapje mee... Groetjes, Bram