Nieuw-Zeeland, Christchurch

Reizen van Queenstown naar Christchurch.

Vandaag hadden we een reisdag op het schema staan. We zouden vanuit Queenstown naar Christchurch rijden een ritje van ongeveer 7 uur. Dus vroeg eruit en toen de auto in en rijden maar.

Onderweg kwamen we nog langs Lake Tekapo. Dit meer was echt super turqouise kleur en je had er een prachtig uitzicht op Mount Cook, de hoogste berg van Nieuw-Zeeland.

In Christchurch in een huisje gegaan, want de volgende dag zouden we weer vertrekken naar Kaikoura.

's Avonds gingen we nog een hapje eten in Christchurch. Omdat we een beetje moe waren van de reis hebben we weinig van Christchurch gezien en gelijk een eettentje ingedoken. Op de terugreis hebben we toen wel het een en ander van Christchurch bekeken, omdat alles eenrichting verkeer is en je dus bijna niet kan uitkomen waar je bent begonnen.

Zover een kort verslag van deze dag.

Groetjes,

Ons.

Dat was weer gezellig opstaan op de zondagmorgen. Er is weer van alles om te lezen. Nu denk ik dat zo'n reisdag niet een van de meest boeiendste dagen is, maar ja, als je echt zo ongeveer heel Nieuw Zeeland wilt bezoeken zitten er natuurlijk van die dagen tussen. Bij de OOstkust van het Zuidereiland zijn wij bij het laatste hoofdstuk van ons Nieuw Zeeland boek aangekomen. Nog naar het Zuiden en dan is het boek uit. Jullie reis nog niet want we moeten geloof ik nog een keer vooraan beginnen en de kaart weer omdraaien naar het Noordereiland. We blijven alert.

MenM 2007-12-09 11:11:42

Leuk, weer een levensteken. En dan een dag met Harry!!! Toch zeker ook niet te versmaden. Soms moet je prioriteiten toekennen. Maar die ene foto is indrukwekkend genoeg. Als je daar zo maar langs rijdt zou ik dat toch niet versmaden. Valt onder de categorie "less is more" moet je maar denken. Geniet maar weer verder.