Walvissen kijken

Australië, Hervey Bay

Hoera al weer op pindat. Vandaag zijn we walvissen wezen kijken voor de kust van Fraser Island. We hebben er heel veel gezien. Vooral veelmoeders met een jong en soms liet de vader zich ook zien. Dan zag je dus drie walvissen tegelijk. Ze kwamen naast de boot en zwommen zelfs onder de boot door. Het was erg indrukwekkend. We zijn benieuwd of het ons ook nog gelukt is ze goed op de foto te krijgen, want mijn batterijen zijn op. Als ze gelukt zijn hopen we ze nog te plaatsen.

Hoi Kees en Annet Geen foto dus batterij leeg .leuke vaartocht zo met die walvissen ook zonder foto kan ik mij er alles bij voorstellen Wij gaan er ook een weekje tussen uit naar de stille wilde in oisterwijk dus even geen bericht meer van ons. Jan en An.

Jan van der Geest 2009-10-09 17:00:09

Dit klinkt wel als een succesvolle activiteit. Veel walvissen gezien! Benieuwd naar de foto's. Hopelijk volgen deze alsnog binnenkort. Probeer de nieuwe java uploader van Ron eens. Dat zou veel sneller moeten gaan. Groeten!

Guus 2009-10-09 17:27:17

Hoi het gaat goed zo te zien .Wat een mooie witte stranden.Je zou er zo zin in krijgen.Hier is het nu toch wel een beetje herfst.Genieten jullie maar want je bent al over de helft.Groetjes van ons Henk en Cock.

Cock 2009-10-09 19:24:44

zo, alweer een pin, zo gaat ie goed. leuk om die walvissen te zien zwemmen, waren jullie niet bang dat ze de boot zouden optillen, dan konden jullie ook meezwemmen. jullie vergeten toch niet om zaterdag naar het nederlands elftal te gaan kijken, zo'n kans krijg je nooit meer. veel plezier nog en tot horens,

Toos 2009-10-09 22:11:05

Zo te horen klinkt het walvisspotten een stuk beter als die keer in Nieuw-Zeeland! Toch altijd indrukwekkend hoe groot die dieren wel niet zijn!