San Fransisco, dag 2

Verenigde Staten, San Fransisco

Vanochtend eerst lekker uitgeslapen en vlakbij wezen ontbijten. Daarna zijn we naar Union Square gelopen om de kabeltram te nemen. Wij moesten aan de buitenkant staan. Guus en Kees hebben onderweg nog een spiegel van een auto gesloopt, want die stond te ver van de stoep geparkeerd, zodat zij er tegen aan gingen. Daarna zijn we uitgestapt en naar de steilste weg van de wereld gelopen. Omdat we het niet helemaal goed hadden gedaan, moesten we nu naar boven lopen om daar weer de kabeltram te nemen in plaats van naar beneden. Het viel toch wel mee. Je gaat er zeker aan wennen. We hebben met zijn allen nog even gegeten een daarna zijn Guus en de meiden gaan winkelen en hebben wij nog even lekker in het zonnetje gezeten. Vanavond gaan we nog ergens eten en dan morgen de auto inleveren en naar het vliegveld voor onze terugreis. We willen iedereen bedanken voor de reacties, want dat blijft toch altijd leuk. Tot ziens in Nederland.

gr. Annet en de rest
  • - P.s. Voor de oplettende Pindater > Check waar de pin geplaatst is! ;) Anne --

Goede terugreis en jullie allemaal bedankt voor het dagelijks mee kunnen genieten van jullie belevenissen. Je moet er toch maar steeds zin in hebben om na een drukke, vermoeiende dag nog zo'n uitgebreid verslag te doen. Wij hebben steeds van de verhalen en de foto's genoten.

MenM 2012-05-19 11:45:39

Goh, dat wordt voor mij al afkicken. Wat moet het dan niet voor jullie zijn? Maar ik denk dat ik nog wel eens van een mooie film mag meegenieten. Ik wens jullie een heel voorspoedige terugreis, bedankt voor de verslagen en mooie foto's en behouden thuiskomst. Laatste groet Diny

diny 2012-05-19 18:05:41

Jullie hebben volgens mij weer een fantastische reis aan jullie lijstje kunnen toevoegen! Leuk om dat weer allemaal zo te volgen!