Kakadu NP

Australië, Darwin

Vandaag gingen we zelfs om 5 uur uit bed. Na een lange tocht kwamen we bij de Twin Falls. Dat zijn twee watervallen naast elkaar. De tocht er heen was erg mooi, eerst een stukje lopen, daarna een stukje varen door een kloof en dan weer een eind klauteren over rotsen om de bij de Twin Falls te komen. Hier konden we niet zwemmen, omdat hier krokodillen zitten. Daarom gingen we nog naar de Jim Jim Falls. Daarvoor moesten we een wandeling van 45 minuten maken, waarbij je alleen maar over de rotsen moest klauteren. Uiteindelijk bereikten we toch de Jim Jim Falls. Wat is het dan fijn om te zwemmen. Alleen jammer dat je ook dat eind weer terug moet klauteren. Maar ja dat hoort erbij. Dit was de laatste activiteit van de toer. Na de lunch zijn we naar Darwin gereden. We hoopten dat de bagage van Thea inmiddels gearriveerd was, maar helaas. Overigens zaten Thea haar medicijnen allemaal in haar handbagage. Dus dat is geen probleem. Nu morgen waar wat nieuwe kleren kopen.

Zo dat klinkt allemaal erg leuk en spannend! Gelukkig is de rugtas nu wel terecht! Wel zo lekker wat schone kleren af en toe :-) Hier gaat alles nog zijn gangetje - "Keessie" zwemt nog lekker rond. We gaan ervan uit dat de vlucht naar Alice Springs goed is gegaan en dat alle rugtassen aan zijn gekomen. Geniet ervan en wij lezen wel hoe jullie het daar hebben. Groetjes, LESILU

Leon, Silke en Lucy 2009-09-23 19:21:37

Hoi allemaal We snappen er niets meer van, is de rugtas er wel of niet? Mooie verslagen en prachtige foto's. Dat er nog maar veel mogen volgen. We hopen dat het "rode stof" wat nu in Sidney hangt, niet jullie kant op waait. Groetjes en pas op voor krokodillen

Jose en Gerard 2009-09-23 21:07:41

Je moet de tijd dat je opstaat niet meer vermelden en ook de temperatuur niet, dan lijkt het er meer op dat je op vakantie ben.

margreet en koos 2009-09-23 21:49:53

hallo vakantiegangers, alles weer gelezen en nu zijn we weer een beetje op de hoogte, zo te zien genieten jullie daar wel! ondanks de warmte toch elke dag en actief programma, maar prober maar zoveel mogelijk te zien. allemaal prachtige foto's . Fijn dat de rugtas er weer is, want het is toch lastig zonder eigen spullen. veel plezier met elkaar en tot horens,

Toos en Martien 2009-09-23 22:00:38

Ik word zo langzamerhand al een beetje jaloers! Oke... niet als ik naar de tijden kijk, want nu ik werk kan ik langer blijven liggen dan jullie, maar jullie zien natuurlijk wel hele mooie en gave dingen! We blijven jullie volgen!

Anne 2009-09-23 22:24:53

Hallo, Tjonge jonge wat een belevenissen. Wij hebben gisterenavond een lekker biertje gedronken. GENIET er lekker van!!

helenevlam 2009-09-25 08:16:41

Na de pins gelezen en mooie plaatjes gezien is het daar erg mooi geniet er van blijf een beetje bij de rode stofwolken vandaan we hebben hier ook heel mooi najaars weer . We blijven jullie volgen. Gr. Jan en An.