Bezoek Cor en Mount Eden

Nieuw-Zeeland, Auckland

Vandaag zijn we bij Cor Hijdra op bezoek geweest. Ze vond het erg leuk en we hebben gezellig zitten praten. Daarna hebben we de Mount Eden beklommen. Boven kijk je over heel Auckland heen en ook kijk je dan in de kratermond van Mount Eden. Wat overigens nog een aardige diepte was. Daarna zijn we op ons gemak naar het centrum van Auckland gelopen, waar we de haven van Auckland hebben bekeken. Al met al hebben we al een flink eind gewandeld, dus toen de voetjes zeer gingen doen was het tijd voor een biertje en een hapje eten.
Morgen gaan we de auto ophalen en gaat het echte reizen beginnen.

Fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn. Best fijn denk ik na zo'n lange reis. Cor ziet er nog goed uit. Een goede reis verder. Groetjes, Bram

Bram 2015-11-04 10:48:18

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Heel apart om onze nicht Cor aan de andere kant van de wereld te ontmoeten. Je hebt toch wel de groeten gedaan van ons allemaal. Nog veel plezier een doe voorzichtig. Groeten Piet en Lenie