Overtocht en Marlborough Sounds

Nieuw-Zeeland, Picton

Vanochtend vroeg uit de veren, omdat we met de ferry moesten overvaren van Wellington naar Picton op het zuidereiland. De zee was rustig, dus geen last van zeeziekte gehad tijdens de overtocht van 31/2 uur. Op de boot gezellig met twee mensen uit Melbourne gepraat, die daar een kuikenbedrijf hadden. Toen we aan het eind van de ochtend aankwamen zijn we gelijk de Charlotte Drive gaan rijden. Dat is een scenic route. Was schitterend. Het is hier vandaag 25 graden en dan ziet alles er extra mooi uit. Halverwege zijn we een stuk van de Charlotte Track gaan lopen. Dat was prachtig, je valt van het ene mooie uitzicht in het andere. We hopen dat de foto's het een beetje goed laten zien.

Mooi hoor!

Wim 2015-11-17 11:03:36

Zulke plaatjes en hier de donkere dagen voor de kerst. Het is wel een verschil hoor. Wat zalig !

Koos en Greet 2015-11-18 09:20:24

Wat een mooie natuur. Zo te zien is het weer ook weer prima en dat maakt alles toch nog mooier.

Bram 2015-11-18 10:19:06

De plaatjes spreken voorzich, geweldig.Jullie hebben een schitterende reis . Geniet er van . An en Jan