Nederland, Berkel en Rodenrijs

Het is bijna zover!

De tassen zijn gepakt en dichtgesealed. Alle medicijnen zijn verzameld, gelabeld en zorgvuldig over de handbagage verdeeld.
Morgen richting Schiphol.

_
Nog even voor de thuisblijvers. De volgende link verwijst direct naar onze Pindat account. Als je deze onthoudt, opschrijft of opslaat kun je altijd gemakkelijk op de VanRutten account komen. Het is dezelfde link die (als het goed is) ook in je uitnodigings mailtje staat. Via de horizontale blokjes balk bovenaan de pagina kun je vervolgens onze pins zien (blauwe blokjes) en de verhalen lezen en foto's bekijken. De link is:

$http://www.pindat.com/pindata/user/VanRutten www.pindat.com/pindata/user/VanRutten$

Groeten en tot over 6 weken!!

het is eigenlijk heel eenvoudig als je het maar rustig doet. ik ben blij dat het is gelukt, zodat jullie met een gerust hard op vakantie kunnen gaan. wij wensen jullie een goede reis fijne vakantie en veel plezier met elkaar. groetjes

toos 2007-11-11 19:14:08

goede reis en een hele fijne en avontuurlijke vakantie gewenst!

Ingrid Gerrits 2007-11-11 19:39:18

Wij missen Sneeuwwitje vooraan in de stoet. Leuke foto's, wij zijn nu al vol verwachting naar de volgende!!!!

MenM 2007-11-11 20:50:49

Een leuke foto van de groep. Ik dacht even: wat heeft een mens toch eigenlijk weinig nodig. Jullie hele hebben en houden in een rugzak en je kunt er 6 weken tegenaan! Alleen Guus denkt zeker dat hij gaat skieën; het lijkt of hij kijkt of de bindingen wel goed vastzitten... Nee Guus, nog even wachten. Er ligt overigens al wel 80 cm!

Bram 2007-11-15 10:43:39

hoi,Martijn en Marja.Hier een berichtje van ons Ineke en Aad.Door je moeder Martijn, kunnen wij nu ook jullie verhalen volgen.Hardstikke leuk ,een collega van Janet doet een werdeldreis en ook via het internet lezen wij zijn avonturen en dat is geweldig. Ook bij jullie kijk ik ernaar uit om het te volgen.Doe de groeten aan de rest van de familie en geniet. Goet: Ineke en Aad