Maleisië, Kuala Lumpur

Terugreis begonnen

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we dan toch aan onze terugreis begonnen. S'Ochtends hebben we eerst opa Fred weer naar huis gebracht en daarna zijn we naar het vliegveld gegaan.

Het inchecken was een hele toer. Een groep van zeven personen of misschien lag het gewoon aan ons, zorgde er voor dat de computer op hol sloeg. We zijn bijna 1,5 uur bezig geweest, voordat we onze boardingpassen kregen en onze bagage ingeleverd hadden.

De vlucht vertrok op tijd en verliep voorspoedig. Om 20.00 plaatselijke tijd kwamen we aan in Kuala Lumpur (New Zealandse tijd 13.00). Vanaf het vliegveld was het nog een uur rijden naar ons hotel. Dus toen we er eindelijk waren, zijn we gelijk naar bed gegaan.

Vanochtend lekker uitgeslapen en genoten van een uitgebreid ontbijtbuffet.

Daarna hebben we een stadstoer geboekt. We hebben alle mooie plaatsen bezocht, o.a. Petronas Towers, de KL tower, het nationaal museum, het wisselen van de wacht voor het paleis van de sultan, een tempel en een moskee bezocht.

Nu hebben we even tijd om op internet te gaan.

Straks hebben we nog een dinerbuffet in het hotel en om 20.00 gaan we weer naar het vliegveld voor het laatste stuk van de terugreis. We gaan om 23.25 uur de lucht in en hopen dan morgenochtend, na een reis van 12 uur, om 5.55 uur weer in Nederland te zijn.

We willen iedereen bedanken voor de reacties, want ook voor ons was het leuk om deze te lezen.

Groeten van ons allemaal

Aan allemaal, Als je iets niet hoeft te doen is het bedanken. Het plezier was geheel aan onze kant. Bijna elke dag weer een spannend verhaal en mooi beeldmateriaal. Het wordt ook voor ons nog afkicken. En jullie moeten ook veel moeite gedaan hebben om dit verslag nog bij je vermoeiende programma te maken. Dus dank van mijn kant. Nog heel veel sterkte met de vermoeiende terugreis. En vooral: behouden vlucht, kom veilig terug. En nu is het: "See you soon"

Diny 2007-12-20 12:56:36

Jullie verrassen ons nog met een laatste bericht uit "den vreemde". (Ik heb gisteravond met het taaldiktee meegedaan en oefen wat oude uitdrukkkingen, want dat is niet mijn sterkste kant).Het genoegen was geheel aan onze kant; elke dag kon je weer vol vertrouwen op internet kijken en jawel hoor; daar stond weer een heel verhaal met foto's. Op dit ogenblik zijn jullie volgens mij op weg naar het vliegveld van Kuala Lumpur voor het laatste, lange stuk van de vliegreis. Een goede en veilige terugreis gewenst . TOT GAUW.