Aankomst

Nieuw-Zeeland, Auckland

Auckland

Hoera, we zijn er. Na een reis van 24 uur zijn we precies op de geplande tijd in Auckland aangekomen. De reis is erg meegevallen. We hebben goed kunnen slapen en de verzorging door Korean Air was uitstekend. Ook de controle bij de douane ging als een speer. We kregen de tent snel weer terug. Alles was goed. Wel zelf de tent weer even inpakken. We zitten nu in het hotel en we hebben Cor Hijdra gebeld om haar morgen op te zoeken, maar we weten nog niet of dit kan. We worden nog teruggebeld.
Strakjes lekker uit eten en vanavond op tijd naar bed.

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Het ziet er wel indrukwekkend uit het gedoe met de tent op het vliegveld: goed dat jullie ervaren kampeerders zijn: dan is dit natuurlijk een fluitje van een cent. Goede vakantie met goed kampeer weer. Maria en Martien

MenM 2015-11-04 08:33:22

Hallo Maria en Martien, Leuk dat jullie gereageerd hebben. Zo ervaren zijn we niet hoor, maar een losse tent meenemen is wat lastig. Dus daarom hebben we hem toch maar weer in de zak gepropt. Groetjes Kees en Annet.

VanRutten 2015-11-04 08:52:03

Na ik gezien en gelezen heb gaat alles voorspoedig let even niet op mijn type fouten want ik heb last met de kleine lettertjes maar dat terzijde. We gaan jullie volgen en wesen jullie heel fijne dagen. Gr Jan en An