Maleisië, Kuala Lumpur, Peninsular

Vanuit Kuala Lumpur, verder door naar Auckland.

Na een kort verblijf in Kuala Lumpur (aankomst 06.55 uur) vliegen we door naar Auckland, Nieuw-Zeeland. Vertrek vanaf Kuala Lumpur: 21.15 uur.

Eersy maar eens in Kuala Lompur aankomen hoor.

wimrut 2007-11-06 21:50:04

Jullie hangen nu zo'n beetje 8 uur in de lucht dus zit de grootste helft naar Kuala Lumpur erop en dan is het nog maar een "stukkie" naar Auckland. We hopen dat jullie een beetje hebben geslapen in de Jet en toch enigzins uitgerust aan de vakantie kunnen beginnen. Veel plezier.

Toos 2007-11-12 20:43:51

Hopelijk vliegen jullie een beetje "op tijd" en komen dan, in Nederland is het dan zo ongeveer midden in de nacht, niet al te zeer geradbraakt in Kuala Lumpur aan. Dan kunnen jullie weer even nieuwe energie opdoen voor het laatste stuk. Als je zo'n lange werkdagen moest maken zou iedereen protesteren, en dit doen jullie voor de lol!!!!

MenM 2007-11-12 21:05:29

Goede reis nog en heel veel plezier allemaal!!! Ik blijf jullie volgen via Pindat ;) Groetjes, Caroline (vriendin van Anne :D)

Caroline 2007-11-13 13:43:47

Tjonge, van dit gevecht met de tijdzones raak ik toch wel een beetje het spoor bijster... Ik zal maar niet meer proberen te bedenken hoe laat het bij julie is of hoe lang jullie nog 'moeten'. Hopelijk is het eerste deel van de reis goed verlopen en niet al teveel bemoeilijkt door zwaarlijvige buren, achterburen met zweetvoeten of chagrijnige steward(es)s(en). Sterkte nog voor de laatste etappe en dan: GENIETEN!

Nelleke 2007-11-13 17:09:50

Laat ik het deze keer (zoals gewoonlijk) eens met Nelleke eens zijn. IK ben nu al hoteldebotel van het reizen en de tijdsverschillen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand (doet een struisvogel nl ook - ik weet ook al niet of die daar zitten - wat weet ik eigenlijk weinig!!!) en begin pas mee te reizen en een beetje afgeleid te genieten als jullie geaclimatiseerd en uitgerust op pad zijn. Ik hoop dat jullie er uit blijven zien zoals op de foto's die we al bewonderd hebben. Jullie zouden zo in een reisgids gekund hebben voor: we gaan op reis en we zijn zo blij, blij, blij. Houen zo. Ik lees en zie het vervolg wel.

Diny 2007-11-13 18:27:29

Ik kan jou wel even een boek van de ANWB over Nieuw Zeeland lenen met heel veel informatie: kun je nazoeken of er struisvogels zijn. In ieder geval geen.....(je weet wel)

MenM 2007-11-13 20:54:23

Gelukkig goed geland!! Veel plezier de komende tijd, ben benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen. XX Iris