Warmwaterbronnen van Baldi

Costa Rica, La Fortuna

Vanochtend kon je een wandeling over hangbruggen maken. Dit hebben we niet gedaan vanwege de grote hoogte(80 meter ). Vanmiddag gaan we naar de warmwaterbronnen. Deze worden verwarmt door de Arenal vulkaan. Deze vulkaan was altijd actief, maar is 11 maanden geleden verstopt geraakt. Hij is nu druk aan het opbouwen en zal eerdaags wel weer actief worden. Er is geen gevaar voor ons, omdat alles vanuit de ruimte wordt gecontroleerd. En er dus tijdig kan worden ingegrepen. Straks gaan we dus heerlijk zwemmen De koemnede tijd moeten we maar afwachten of we weer op internet kunnen, omdat we naar de binnenlanden gaan. Zo gauw het kan laten e weer iets horen, maar het kan zijn, dat het niet meer lukt. We genieten er niet minder door.Groetjes Kees en Annet

Deze foto herken ik van Carol haar reis, zulk soort huisjes en al het groen erom heen! Jullie brengen mij op een goed idee om even lekker een warm bad te nemen..... Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en ga nu ook lekker genieten van mijn korte vakantie tot ik bij Bergschenhoek mag starten. Het was een mooi afscheid en het voelt goed zo. Mijn cadeautjes en persoonlijke kaartjes zijn ook in goede aarde gevallen, dat was leuk om te merken! Morgen komen Otto en zijn vrouw en dochtertje eten en ga ik bij Koos op bezoek. Verder lekker uitslapen en beetje rommelen en uiteraard Pindat in de gaten houden! Liefs José

Jose 2011-11-30 20:40:18

Hallo Kees en Annet, Zo te zien beginnen jullie al lekker deze vacantie alleen al zo lekker in je zomerkleren .Is dat jullie tweede huis waar Annet voor staat ,niet gek hoor, komen wel eens logeren,weer wat anders dan kamperen. Geniet verder van jullie vacantie en we lezen jullie verhalen wel . Groetjes Henk en Riet

henk en riet 2011-11-30 23:05:13

Hallo reizigers, Ik ben ook weer op de Pindat tour en ga jullie weer een beetje volgen. Ik dacht dat er ook kids meegingen, maar ik zie nu dat jullie samen zijn. Het is allemaal natuur daar. Ik heb ook het filmpje van Martijn toen gezien. Het zal wel weer een enorme ervaring worden. De groeten uit een nu erg nat en winderig Nederland en een heel prettig verblijf toegewenst. Bram

Bram 2011-12-01 14:03:00

Zou toch wel spannend zijn, als ie opeens actief werd. Heb je ook nog mooi uitzicht op zo'n vulkaan. (natuurlijk op veilige afstand ;) ) Is dit ook de trip waarmee je met een paard naar de bronnen gaat?