Oxford

Nieuw-Zeeland, Oxford

Via scenic routes naar Oxford gereden. Lekker rustig en genieten van het uitzicht. Daar aangekomen gingen we even naar het dorp om wat te eten. Bij het weg rijden, hoorden we ineens een raar geluid. Het leek wel of we een lekke band hadden. Gestopt. Niets te zien. Weer rijden. Ja we hoorden toch echt iets. Weer kijken. Zagen we dat er een grote schroef in de achterband zat. Eerst zelf geprobeerd de schroef te verwijderen. Dat lukte niet. Dan maar op de tomtom kijken, waar de dichtstbijzijnde garage was. Laten we nu geluk bij een ongeluk hebben. Op 200m zat een garage. Die hebben de schroef er uitgehaald en de band geplakt. Met een half uurtje was het gefikst. Daarna nog naar een mooi uitzichtpunt gelopen.

Wat een berg zeeleeuwen en wat een water. Het zal wel vreemd zijn voor de mensen dat het meer steeds groter wordt. Wij hebben inmiddels nog een tweede kat in huis genomen en moeders zit lekker met het kleine katje op haar schoot. Laatste berichtje van ons. Bij deze wensen we jullie alvast een goede terugreis en tot ziens-horens in Nederland.

Truus en Helene 2015-12-10 19:32:46

Wel erg toevallig dat er 200m verderop een garage zat. Misschien hadden ze er wel vaker "last" van. Maar goed, fijn dat het snel opgelost was.